5 katına da çıkabilir. 50 liraya da düşebilir. 1 yıldır Faiz düşük, dolar ve altın yerinde sayıyor. Bu yüzden borsa yükseliyor. Ama olması gerekenden fazla gitti. Bu tarz yükselişler sonrası sert düşüşler olur. Sonra tekrar rayına oturur. . 50 günde 2 katına çıkmış bir hisse 2 gün taban yapmış. Çok sıradan. 10 gün taban yapsa bile şaşırmam