haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doyum noktasına geldi. Bundan sonra bankalar revaçta olacak ...
Şirket hedefi yüksekteydi ve o potansiyele sahip bir hisseydi bence. Bana kalırsa daha doyum noktasına gelmedi çünkü hala haftalık ve aylık grafiği yüksek gösteriyor güçlü al seçenekleri hala aktif eğer ki düzeltmeyi sağlıklı bir şekilde yaparsa bence eskisi gibi tekrar bir yükselişe geçebilir diye düşünüyorum. 2021 Şubat döneminde de 4 hızlı yükselişin peşine 4 taban yaptı şimdi de aynısını tekrarlıyor olabilir, bekleyip göreceğiz YTD