• 19-11-2022, 10:52:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Doyum noktasına geldi. Bundan sonra bankalar revaçta olacak ...
  • 19-11-2022, 11:03:12
    #20
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doyum noktasına geldi. Bundan sonra bankalar revaçta olacak ...
    Şirket hedefi yüksekteydi ve o potansiyele sahip bir hisseydi bence. Bana kalırsa daha doyum noktasına gelmedi çünkü hala haftalık ve aylık grafiği yüksek gösteriyor güçlü al seçenekleri hala aktif eğer ki düzeltmeyi sağlıklı bir şekilde yaparsa bence eskisi gibi tekrar bir yükselişe geçebilir diye düşünüyorum. 2021 Şubat döneminde de 4 hızlı yükselişin peşine 4 taban yaptı şimdi de aynısını tekrarlıyor olabilir, bekleyip göreceğiz YTD
  • 19-11-2022, 11:46:30
    #21
    Ne olacağı belli olmaz. Kılıçdaroğlu'nun tweetlerinden sonra da çok fazla kaçan ky olacaktır.
    Hektaş tabanda 38 milyon satış bekliyor, pazartesi göreceğiz.
  • 19-11-2022, 12:00:43
    #22
    Borsaya geç girenlerdenim. Hektaş a Salı günü falan biraz yatırım yaptım düzelecek inşallah
  • 19-11-2022, 12:53:31
    #23
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olacağı belli olmaz. Kılıçdaroğlu'nun tweetlerinden sonra da çok fazla kaçan ky olacaktır.
    Hektaş tabanda 38 milyon satış bekliyor, pazartesi göreceğiz.
    Bekleyip göreceğiz artık
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsaya geç girenlerdenim. Hektaş a Salı günü falan biraz yatırım yaptım düzelecek inşallah
    İnşallah, mantıklı yatırımlar her zaman kazandırır, pazartesi göreceğiz
  • 19-11-2022, 15:51:44
    #24
    Çok şişti, artık sığ bir borsa var uzmanların dediği gibi… Yükselişte , düşüşte, düzeltmede artık sert oluyor. Yabancıların da yarısından fazlası çekilince bu hareketler normal.
  • 19-11-2022, 15:55:49
    #25
    Borsada ucuz hisse kalmadı hepsi neredeyse x5 yaptı hali ile şu cümle akıllara geliyor
    Bir hisse sürekli çıkmadığı gibi sürekli düşmez de.
    Stopp bırakıp çekilebilir siniz
    Borsaki tüm şirketler 2023 seçimi fiyatlamış yani yukselmis hali ile seçim haberi gelince %25 bandı düşecektir sonrasında yatay seyir olur
  • 21-11-2022, 09:29:49
    #26
    5 katına da çıkabilir. 50 liraya da düşebilir. 1 yıldır Faiz düşük, dolar ve altın yerinde sayıyor. Bu yüzden borsa yükseliyor. Ama olması gerekenden fazla gitti. Bu tarz yükselişler sonrası sert düşüşler olur. Sonra tekrar rayına oturur. . 50 günde 2 katına çıkmış bir hisse 2 gün taban yapmış. Çok sıradan. 10 gün taban yapsa bile şaşırmam
  • 25-11-2022, 15:37:34
    #27
    spek diye tabir edilen hisselerden çok fazla yatırımı var katma değer olarak borsanın hatırı sayılır hisselerinden dolayısı ile uzun vadede tekrar ileri doğru ilerleyeceğini düşünüyorum. Yatırım tavsiyesi değildir