• 17-11-2022, 10:49:47
    #1
    Arkadaşlar merhaba.

    Malum R10 bize ara ara şifre değiştirtiyor. En son değiştirdiğim şifreyi hatırlamıyorum. Yakında tekrar değiştirmemi isteyecektir R10.

    Şifremi unuttum da diyemiyorum. Çünkü R10 alırken kullandığım mail noobez.com şeklinde bir adresti ve şuan deaktif.

    Nasıl mailimi değiştirebilirim ya da yeni şifre ayarlayabilirim.
  • 17-11-2022, 10:51:31
    #2
    Kurumsal PLUS
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba.

    Malum R10 bize ara ara şifre değiştirtiyor. En son değiştirdiğim şifreyi hatırlamıyorum. Yakında tekrar değiştirmemi isteyecektir R10.

    Şifremi unuttum da diyemiyorum. Çünkü R10 alırken kullandığım mail noobez.com şeklinde bir adresti ve şuan deaktif.

    Nasıl mailimi değiştirebilirim ya da yeni şifre ayarlayabilirim.
    detay@r10.net bura ile bir iletişime geç.
  • 17-11-2022, 10:51:49
    #3
    Aktif yetkililere yazarsanız yardımcı olabilirler hocam
  • 17-11-2022, 10:52:29
    #4
    neden sürekli şifre değiştirmeniz gerekiyor ki hocam anlamadım
  • 17-11-2022, 10:52:36
    #5
    cevaplar için teşekkür ederim
  • 17-11-2022, 10:56:01
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden sürekli şifre değiştirmeniz gerekiyor ki hocam anlamadım
    R10'da artık belli aralıklarda şifre değiştirmek gerekiyor. Bankalardaki gibi.
  • 17-11-2022, 10:56:46
    #7
    mail attım

    dönüş bekliyorum.
  • 17-11-2022, 10:57:13
    #8
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da artık belli aralıklarda şifre değiştirmek gerekiyor. Bankalardaki gibi.
    yakın zamanda işleve geçti galiba çünkü uzun zamandır benden böyle birşey talep edilmedi
    tahminim 2fa kullanmayan kişilerden istiyor.
    bende 2fa Güvenliği açık
  • 17-11-2022, 11:14:14
    #9
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın zamanda işleve geçti galiba çünkü uzun zamandır benden böyle birşey talep edilmedi
    tahminim 2fa kullanmayan kişilerden istiyor.
    bende 2fa Güvenliği açık
    Ne zaman işleve geçtiğini bilmiyorum ama dediğiniz gibi 2fa açıksa 6 ayda bir değiştirmeniz gerekmiyor.