Arkadaşlar merhaba.
Malum R10 bize ara ara şifre değiştirtiyor. En son değiştirdiğim şifreyi hatırlamıyorum. Yakında tekrar değiştirmemi isteyecektir R10.
Şifremi unuttum da diyemiyorum. Çünkü R10 alırken kullandığım mail noobez.com şeklinde bir adresti ve şuan deaktif.
Nasıl mailimi değiştirebilirim ya da yeni şifre ayarlayabilirim.
Şifre Unutma Sorunsalı...
8
●164
- 17-11-2022, 10:51:31detay@r10.net bura ile bir iletişime geç.baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 10:56:01R10'da artık belli aralıklarda şifre değiştirmek gerekiyor. Bankalardaki gibi.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 10:57:13yakın zamanda işleve geçti galiba çünkü uzun zamandır benden böyle birşey talep edilmediTuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tahminim 2fa kullanmayan kişilerden istiyor.
bende 2fa Güvenliği açık - 17-11-2022, 11:14:14Ne zaman işleve geçtiğini bilmiyorum ama dediğiniz gibi 2fa açıksa 6 ayda bir değiştirmeniz gerekmiyor.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
