Arkadaşlar merhaba.
Malum R10 bize ara ara şifre değiştirtiyor. En son değiştirdiğim şifreyi hatırlamıyorum. Yakında tekrar değiştirmemi isteyecektir R10.
Şifremi unuttum da diyemiyorum. Çünkü R10 alırken kullandığım mail noobez.com şeklinde bir adresti ve şuan deaktif.
Nasıl mailimi değiştirebilirim ya da yeni şifre ayarlayabilirim.
detay@r10.net bura ile bir iletişime geç.