adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden sürekli şifre değiştirmeniz gerekiyor ki hocam anlamadım
R10'da artık belli aralıklarda şifre değiştirmek gerekiyor. Bankalardaki gibi.