• 15-11-2022, 20:15:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 yıldır banka kredisini ödeyemediğim için maaşımda haciz var ve 4/1'i kesiliyor. Bu 3 sene boyunca borç ödendiği halde bu borca faiz işliyor mu? Bir arkadaşım senin borcun bitmez dedi. Sürekli faizini ödüyorsun gibi bir şey söyledi. Bu konuda bilgisi olan beni aydınlatırsa sevinirim.
  • 15-11-2022, 20:16:38
    #2
    Konu takip
  • 15-11-2022, 20:16:49
    #3
    Doğru demiş hocam maalesef öyle
  • 15-11-2022, 20:17:53
    #4
    faiz işlemeye devam eder malesef.
  • 15-11-2022, 20:18:23
    #5
    Sanırım kesilen paranın 4/1 ine yakın oluyor diye duymuştum. Bence imkan varsa öde çok lanet birşey, benimde başıma gelmişti
  • 15-11-2022, 20:18:45
    #6
    Arkadaşınız doğru demiş. Maalesef öyle. Faiz işliyor. Aynı durum iş arkadaşımda mevcut. Yıllardır kesiliyor ve kesilen paranın neredeyse çoğunluğu faize gidiyor. Ana paradan hiçbir şey gitmiyor nerdeyse. O yüzden de borcu bırak bitmeyi sanki azalmıyor bile. Oda sürekli bordro kesintisi yaparak bordro ile bir şeyler alıyor para kesintisi az olsun diye.
  • 15-11-2022, 20:18:55
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet öyle oluyor.
  • 15-11-2022, 20:18:56
    #8
    alenazte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru demiş hocam maalesef öyle
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faiz işlemeye devam eder malesef.
    Hocam borcum 33 bin tl idi 3 yıl sonunda ben sadece faiz mi ödedim?
  • 15-11-2022, 20:20:27
    #9
    Orimex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam borcum 33 bin tl idi 3 yıl sonunda ben sadece faiz mi ödedim?
    Uyap vatandaş üzerinden kontrol etsenize hocam ne kadar ödeme yapılıp ne kadar kaldığını