Arkadaşınız doğru demiş. Maalesef öyle. Faiz işliyor. Aynı durum iş arkadaşımda mevcut. Yıllardır kesiliyor ve kesilen paranın neredeyse çoğunluğu faize gidiyor. Ana paradan hiçbir şey gitmiyor nerdeyse. O yüzden de borcu bırak bitmeyi sanki azalmıyor bile. Oda sürekli bordro kesintisi yaparak bordro ile bir şeyler alıyor para kesintisi az olsun diye.