Orimex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam borcum 33 bin tl idi 3 yıl sonunda ben sadece faiz mi ödedim?
Uyap vatandaş üzerinden kontrol etsenize hocam ne kadar ödeme yapılıp ne kadar kaldığını