Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 yıldır banka kredisini ödeyemediğim için maaşımda haciz var ve 4/1'i kesiliyor. Bu 3 sene boyunca borç ödendiği halde bu borca faiz işliyor mu? Bir arkadaşım senin borcun bitmez dedi.

Sürekli faizini ödüyorsun gibi bir şey söyledi. Bu konuda bilgisi olan beni aydınlatırsa sevinirim.