• 15-11-2022, 13:12:09
    #10
    Kategori Moderatörü
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam ironi değil , kendim nasıl oluşturabilirim peki simge ikon vs
    Sadece olay o değil, behance.net üzerinden logo tasarımlarını ve sunumlarını inceleyebilirsiniz.
    Tasarımda gelişim tamamen pratik yapmaya bağlıdır. Bol bol karalayın, denemeler yapın, beğendiğiniz işleri kendiniz tasarlamaya çalışın. Bir süre sonra kendi tarzınız oluşacaktır.
  • 15-11-2022, 13:13:31
    #11
    Logonuzda font ve şekiller uyumlu gelmiyor göze. Sanırım hazır şekil kullanmışsınız, dolayısıyla uyumlu gözükmüyor.
  • 15-11-2022, 13:14:25
    #12
    vallaha senin ki diğer logoyu duvardan duvara vurur hocam modunu düşürme
  • 15-11-2022, 13:19:29
    #13
    pek anlamam bende böyle birşey çıkardım
  • 15-11-2022, 13:20:36
    #14
    hocam paintle çizseniz gene onlarınkinden güzel olur ama
    sizin yaptığınız logoda yazıları ve uzun çizgiyi kaldırıp
    Engelli simgesindeki ordaki insanın Sırt kısmkına aynı Font ile FR mavi yazıp
    Rampanın içinede Wifideki gibi Çubuk çizgisi koyarak deneyebilirmisin daha hoş olacağını düşünüyorum belki kabul edebilirler
  • 15-11-2022, 13:23:25
    #15
    İlkini siz yaptınız zannettim bir an. Bence senin logonu senden habersiz kullanırlar
  • 15-11-2022, 14:34:49
    #16
    modun düşmesin.bende firmalara slogan,marka ismi,proje yazıyorum. çok güvendiğim çalışmam seçilmiyor.hiç önemsemediğim eser seçiliyor.insanların zevkine göre kendimi değerlendirmeyi bıraktım.sende öyle yap.
  • 15-11-2022, 17:29:06
    #17
    Hocam beni yanlış anlamayın ama firma da muhtemelen kendi logolarının leş olduğunun farkında. Güzel bir logo ile devam etmek istemiş olabilirler. Sizin logonuz eski logoya kıyasla bir kaç seviye yukarda ama eksiklikleri var. Font seçimi font boyutları, icon seçimi gibi daha basit minimal bir logo çok daha güzel gözükecektir zannımca.
  • 15-11-2022, 17:37:26
    #18
    engelli rallisi gibi olmuş