Hocam beni yanlış anlamayın ama firma da muhtemelen kendi logolarının leş olduğunun farkında. Güzel bir logo ile devam etmek istemiş olabilirler. Sizin logonuz eski logoya kıyasla bir kaç seviye yukarda ama eksiklikleri var. Font seçimi font boyutları, icon seçimi gibi daha basit minimal bir logo çok daha güzel gözükecektir zannımca.