hocam paintle çizseniz gene onlarınkinden güzel olur ama
sizin yaptığınız logoda yazıları ve uzun çizgiyi kaldırıp
Engelli simgesindeki ordaki insanın Sırt kısmkına aynı Font ile FR mavi yazıp
Rampanın içinede Wifideki gibi Çubuk çizgisi koyarak deneyebilirmisin daha hoş olacağını düşünüyorum belki kabul edebilirler