• 13-11-2022, 12:45:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son günlerde konu açma oranı düştü sanki ..
    Sizde işler nasıl gidiyor ?
  • 13-11-2022, 12:48:57
    #2
    Dediğiniz gibi azalma var gibi satış vs. De olmuyor
  • 13-11-2022, 12:49:55
    #3
    Satışımız baya azalıyor hakkaten nadir satış oluyor eskiden hemen alıcı bulurdum ürünüme felan
  • 13-11-2022, 12:50:41
    #4
    Konu açma değilde uzun zamandır cevap verme oranı azaldı sanki.
    • batuhan_polat
    • fatihbaz
    batuhan_polat ve fatihbaz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-11-2022, 13:17:03
    #5
    ne güzel konuştun vallahi
  • 13-11-2022, 13:47:57
    #6
    son 40-50 günde beni sinir eden biçok satıcı oldu,kesin onlardan bikaçıda gelip şimdi burada satışım % bilmem kaç azaldı filan diyecektir.atıyorum mesela kanva hesabı alıcam,satışım aktif diye 5dk önce konusunu güncelleyen adama kanva hesabı alıcam,iban alayım diyorum.ya tamam atayım 2dkye diyor ama dönmüyor ya hiç cevap vermiyor ama forumda geziyor,millete mesaj atıyor filan.birine mesaj atıyorum semrush hesabı alıcam,var mı diye.var diyor,iban alayım diyorum bidaha ulaş bu adama ulaşabilirsen.forumda geziyor,konulara mesaj atıyor,hatda pm ile ben adamdan iban beklerken benim yazdıgım yorumlara cevap veriyor forumda adam ama bana iban atmıyor.sevgili tribi gibi,satıcı tribi çekiyorum nerdeyse 2 aydır.sonra bakıyorum işte satışlar azaldı mı diye konu açılınca gelip milletde para yok,satışlarım % bilmem kaç azaldı filan yazmış aynı adamlar.birader satış azalmadı,ben almak istiyorum ve sen resmen bana satmak istemiyorsun.napayım yani bi hesap alıcam diye,attıgın sevgili tribini mi çekeyim bu şekilde onlarca kişi var beni yakın zamanda gıcık eden valla...bu mesaj atıp,cevap alamıyorum dediklerimi 10dk bekleyip gidiyorum sanmayın sakın.3 gün bekliyorum her birisini tam olarak.hani diyorum bişey olmuştur,bugün döner yarın döner sonra adamıda magdur etmiyim.beklemeyip gidip başkasından alayım desem sorun çıkabilir çünkü.ben mesaj attım diye adam gidip hesap hazırlar,alsam 2 hesabı napıcam.almasam adamın elinde kalıcak yani ya o magdur olacak ya ben diye 3 gün bekliyorum geri dönüş yapmalarını.ama ne gelen var ne giden...bi gün dayanamayıp sorucam bunlardan birine senin derdin ne birader diye de,agzımı bozup kalp kırmaktan çekiniyorum.
  • 13-11-2022, 13:54:06
    #7
    enteresan gelecek ama @evdepola isimli arkadaş banlandığından beri forumda düşüş var şaka değilim ciddiyim yaylaya gitmeden önce akıyordu burası 4 ay yaylaya gittim net bağlatmadım.geldiğimde forum sanki %50 aktiflik kaybetmiş.işin esprisi ama oratada bir gerçekte azda olsa var yani.
  • 13-11-2022, 14:26:30
    #8
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enteresan gelecek ama @evdepola isimli arkadaş banlandığından beri forumda düşüş var şaka değilim ciddiyim yaylaya gitmeden önce akıyordu burası 4 ay yaylaya gittim net bağlatmadım.geldiğimde forum sanki %50 aktiflik kaybetmiş.işin esprisi ama oratada bir gerçekte azda olsa var yani.
    Hocam azda olsa değil ciddi bir düşüş var bence, aktiflikte sorun yok aslında aktif üye sayısı artıyor sürekli, yalnız ürünlere eskisi gibi alıcı bulunmuyor maalesef
    Bunun r10 ile ilgisi de yok, ekonomi sürekli kötüleşiyor insanlar artık bir şey alamıyor, almak istemiyor
  • 13-11-2022, 14:34:30
    #9
    gelirkazancim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam azda olsa değil ciddi bir düşüş var bence, aktiflikte sorun yok aslında aktif üye sayısı artıyor sürekli, yalnız ürünlere eskisi gibi alıcı bulunmuyor maalesef
    Bunun r10 ile ilgisi de yok, ekonomi sürekli kötüleşiyor insanlar artık bir şey alamıyor, almak istemiyor
    azda olsa ona demedim.forumda ciddi bir düşüş var farkındayım. @evdepola isimli şahısın gittiğinden beri forum duruldu.azda olsa bunun etki var demek istedim