enteresan gelecek ama @evdepola isimli arkadaş banlandığından beri forumda düşüş var şaka değilim ciddiyim

yaylaya gitmeden önce akıyordu burası 4 ay yaylaya gittim net bağlatmadım.geldiğimde forum sanki %50 aktiflik kaybetmiş.işin esprisi ama oratada bir gerçekte azda olsa var yani.