eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enteresan gelecek ama @evdepola isimli arkadaş banlandığından beri forumda düşüş var şaka değilim ciddiyim yaylaya gitmeden önce akıyordu burası 4 ay yaylaya gittim net bağlatmadım.geldiğimde forum sanki %50 aktiflik kaybetmiş.işin esprisi ama oratada bir gerçekte azda olsa var yani.
Hocam azda olsa değil ciddi bir düşüş var bence, aktiflikte sorun yok aslında aktif üye sayısı artıyor sürekli, yalnız ürünlere eskisi gibi alıcı bulunmuyor maalesef
Bunun r10 ile ilgisi de yok, ekonomi sürekli kötüleşiyor insanlar artık bir şey alamıyor, almak istemiyor