Hocam azda olsa değil ciddi bir düşüş var bence, aktiflikte sorun yok aslında aktif üye sayısı artıyor sürekli, yalnız ürünlere eskisi gibi alıcı bulunmuyor maalesef

Bunun r10 ile ilgisi de yok, ekonomi sürekli kötüleşiyor insanlar artık bir şey alamıyor, almak istemiyor
azda olsa ona demedim.forumda ciddi bir düşüş var farkındayım. @evdepola isimli şahısın gittiğinden beri forum duruldu.azda olsa bunun etki var demek istedim