Arkadaşlar hepinize merhabalar, sizlere projem hakkında sorum var. Kafamda gerçekten çok güzel ve şuanda yurtdışında olup bizzat görüp deneyimlediğim, çok güzel işleyen bir proje var ve bunu Türkiye'de yapmak istiyorum. ( Martı'daki gibi ) Oldukça çok talep görebilecek, kazandırabilecek bir proje olduğunu düşünüyorum ama işin kötü yanı proje için başlangıçta temel kısmının nasıl olduğu ve proje sağlayabilecek yeterli sermayem yok.
1 Giriş aşaması nasıl olmalı?
2 Bu konuda kimlere danışabilir, destek alabilirim?
3 Projemi nasıl sermayem olmadan duyurabilir, sunabilirim?
4 Sunmam için gerekenler nelerdir?
5 Yatırımcıya nasıl ulaşabilir, ulaşmak için nasıl bir yol izlemem gerekli?
Bu soruları cevaplayabilecek arkadaş olursa çok memnun olurum. Teşekkürler.
Projem Hakkımda Önemli Sorum Var
4
●194
- 12-11-2022, 02:42:28Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Gerçekten hem tasarruf, hem de geri dönüşüm açısından ve gelecekte değerinin çok artacağını düşündüğüm bir proje olduğunu düşünüyorum. Şunu eklemeyi unutmuşum aynı zamanda Bilişim Vadisinde öğrenciyim. Bununda avantajı olabileceğini düşünüyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2022, 13:03:45Bir daha düşündüm hocam bu forumda sayısız insan var yatırım alıp çok iyi yere gelenler. İmkansız değil.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle