Arkadaşlar hepinize merhabalar, sizlere projem hakkında sorum var. Kafamda gerçekten çok güzel ve şuanda yurtdışında olup bizzat görüp deneyimlediğim, çok güzel işleyen bir proje var ve bunu Türkiye'de yapmak istiyorum. ( Martı'daki gibi ) Oldukça çok talep görebilecek, kazandırabilecek bir proje olduğunu düşünüyorum ama işin kötü yanı proje için başlangıçta temel kısmının nasıl olduğu ve proje sağlayabilecek yeterli sermayem yok.
1 Giriş aşaması nasıl olmalı?
2 Bu konuda kimlere danışabilir, destek alabilirim?
3 Projemi nasıl sermayem olmadan duyurabilir, sunabilirim?
4 Sunmam için gerekenler nelerdir?
5 Yatırımcıya nasıl ulaşabilir, ulaşmak için nasıl bir yol izlemem gerekli?
Bu soruları cevaplayabilecek arkadaş olursa çok memnun olurum. Teşekkürler.