Arkadaşlar hepinize merhabalar, sizlere projem hakkında sorum var. Kafamda gerçekten çok güzel ve şuanda yurtdışında olup bizzat görüp deneyimlediğim, çok güzel işleyen bir proje var ve bunu Türkiye'de yapmak istiyorum. ( Martı'daki gibi ) Oldukça çok talep görebilecek, kazandırabilecek bir proje olduğunu düşünüyorum ama işin kötü yanı proje için başlangıçta temel kısmının nasıl olduğu ve proje sağlayabilecek yeterli sermayem yok.
1 • Giriş aşaması nasıl olmalı?
2 • Bu konuda kimlere danışabilir, destek alabilirim?
3 • Projemi nasıl sermayem olmadan duyurabilir, sunabilirim?
4 • Sunmam için gerekenler nelerdir?
5 • Yatırımcıya nasıl ulaşabilir, ulaşmak için nasıl bir yol izlemem gerekli?

Bu soruları cevaplayabilecek arkadaş olursa çok memnun olurum. Teşekkürler.