Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Start-Up 'ların %90 ı sermaye yetersizliğinden dolayı devam edememiştir. Bu nedenle Sermaye olmadan kesinlikle bu tür girişimlere girmemenizdir. Çok çılgın bir fikriniz olursa işler değişebilir tabi ki ..
Yolunuz daim, bahtınız açık olsun..
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Gerçekten hem tasarruf, hem de geri dönüşüm açısından ve gelecekte değerinin çok artacağını düşündüğüm bir proje olduğunu düşünüyorum. Şunu eklemeyi unutmuşum aynı zamanda Bilişim Vadisinde öğrenciyim. Bununda avantajı olabileceğini düşünüyorum.