Selam arkadaşlar,
3 gün önce açtığım hesap 350 küsürlü takipçiye ulaştı ve 10 saatlik story görüntülenmesi. Sizce durum nasıl iyi gidiyormuyum ? 😀😀 pek anlamam instagram işinden. 😀
Sayfa anladığım kadarı ile Atatürk ile alakalı (Sadece bi tahmin beğenenlerin pp lerinden ve paylaşımlarından yola çıktım). Eğer tahminim gibiyse 10 kasımı da düşünürsek fake bi istatistik olabilir. Ama ne olursa olsun instagrama doğru emek veren herkes ekmeğini yer hocam.
Arkadaşların dediği gibi Gt ile kesinlikle hesabını kasma. İyi çalışmalar.
Arkadaşın da dediği gibi. Şimdilerde gt ile yükseltmiyorsan gayet iyi reis. İlerde çağrı gibi network kurarsın belki devam et bakalım
Valla hocam gt olayından pek anlamam. Bir önce ki yorumum da dediğim gibi konuyla ilgili hesapları bulup takipçilerini takip ettim onlar da dönüş yaptı şimdi kendiliğinden artıyor. 🤭😊
Valla hocam gt olayından pek anlamam. Bir önce ki yorumum da dediğim gibi konuyla ilgili hesapları bulup takipçilerini takip ettim onlar da dönüş yaptı şimdi kendiliğinden artıyor. 🤭😊
Tam olarak gt bu hocam. Siz kullanıcı takip edersiniz onlarda geri sizi. Devam etmediğiniz ve aşırıya kaçmadığınız sürece sorun yok