okansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın da dediği gibi. Şimdilerde gt ile yükseltmiyorsan gayet iyi reis. İlerde çağrı gibi network kurarsın belki devam et bakalım
Valla hocam gt olayından pek anlamam. Bir önce ki yorumum da dediğim gibi konuyla ilgili hesapları bulup takipçilerini takip ettim onlar da dönüş yaptı şimdi kendiliğinden artıyor. 🤭😊