Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi fakat umarım gt yaparak kasmıyorsunuzdur bu şekilde güzel gözüküyor
Arkadaşın da dediği gibi. Şimdilerde gt ile yükseltmiyorsan gayet iyi reis. İlerde çağrı gibi network kurarsın belki devam et bakalım