• 11-11-2022, 17:01:13
    #1
    Bir süredir kendimde bunu farkettim, telegramdan yaz diyen, ya da yurtdışı numara ile whatsapptan vs. ulaşan kişiden direkt uzak duruyorum, dün birisi yine whatsapptan önce mesaj attı sonra whatsapptan aradaı +33lü numaradan, normalden arayın dedim aynı numaradan normalden aradı, işin ederinden 4 5 kat fazla ödeme yapacağını söyledi reddettim kapattım her yerden engelledim, sizlerde de aynı durum var mı?
  • 11-11-2022, 17:05:02
    #2
    hocam hadi telegram neyse de yurt dışı numaralara hiç güvenmiyorum. Ticaret yapıyorum ama tüm ödemeleri en başta alıyorum yoksa yok.
  • 11-11-2022, 17:07:29
    #3
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hadi telegram neyse de yurt dışı numaralara hiç güvenmiyorum. Ticaret yapıyorum ama tüm ödemeleri en başta alıyorum yoksa yok.
    yurtdışına çok iş yaptım bizzat giderek veya uzaktan, uzun yıllar çalıştığım insanlar oldukları için ödemede sıkıntı çekmedim hiç ama tanımadığım birisi olunca direkt uzak duruyorum. Yurtdışına çalıştığım işlerde de ödemenin yarısını başlangıçta kalan yarısını iş tesliminde alıyorum, ama karşı taraftaki Türk ise maalesef şüpheyle yaklaşır oldum, insanı kendi ırkından şüphe eder hale getirdiler.
  • 11-11-2022, 17:08:51
    #4
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışına çok iş yaptım bizzat giderek veya uzaktan, uzun yıllar çalıştığım insanlar oldukları için ödemede sıkıntı çekmedim hiç ama tanımadığım birisi olunca direkt uzak duruyorum. Yurtdışına çalıştığım işlerde de ödemenin yarısını başlangıçta kalan yarısını iş tesliminde alıyorum, ama karşı taraftaki Türk ise maalesef şüpheyle yaklaşır oldum, insanı kendi ırkından şüphe eder hale getirdiler.
    Aynen öyle hocam. Zaten yabancı ülkede yaşıyorsa eyvallah ama adam türk numara yabancı olmuyor.
  • 11-11-2022, 17:09:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam parayı aldiktan sonra uzaydan da arasa ben yaparım işini problem değil ha yok önce isbonce kem kum derse isterse r10 dan olsun uzak tutarım bir kaç istisna hariç
  • 11-11-2022, 17:09:53
    #6
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle hocam. Zaten yabancı ülkede yaşıyorsa eyvallah ama adam türk numara yabancı olmuyor.
    aynen öyle hocam o numraları nasıl temin ettiklerini bilmesem inanıcam

    harison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam parayı aldiktan sonra uzaydan da arasa ben yaparım işini problem değil ha yok önce isbonce kem kum derse isterse r10 dan olsun uzak tutarım bir kaç istisna hariç
    işte önden para da vermiyorlar "bizi bilen bilir." bir yere mi kaçıyoruz?" gibi şeyler söylüyorlar o yüzden uzak duruyorum
  • 11-11-2022, 17:11:47
    #7
    Bende tedirgin oluyorum guven azaliyor.
  • 11-11-2022, 17:12:36
    #8
    sonsuzjoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tedirgin oluyorum guven azaliyor.
    Yanlız olmadığıma sevindim bende bir gariplik yokmuş demek ki