yurtdışına çok iş yaptım bizzat giderek veya uzaktan, uzun yıllar çalıştığım insanlar oldukları için ödemede sıkıntı çekmedim hiç ama tanımadığım birisi olunca direkt uzak duruyorum. Yurtdışına çalıştığım işlerde de ödemenin yarısını başlangıçta kalan yarısını iş tesliminde alıyorum, ama karşı taraftaki Türk ise maalesef şüpheyle yaklaşır oldum, insanı kendi ırkından şüphe eder hale getirdiler.
Aynen öyle hocam. Zaten yabancı ülkede yaşıyorsa eyvallah ama adam türk numara yabancı

olmuyor.