eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam. Zaten yabancı ülkede yaşıyorsa eyvallah ama adam türk numara yabancı olmuyor.
aynen öyle hocam o numraları nasıl temin ettiklerini bilmesem inanıcam

harison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam parayı aldiktan sonra uzaydan da arasa ben yaparım işini problem değil ha yok önce isbonce kem kum derse isterse r10 dan olsun uzak tutarım bir kaç istisna hariç
işte önden para da vermiyorlar "bizi bilen bilir." bir yere mi kaçıyoruz?" gibi şeyler söylüyorlar o yüzden uzak duruyorum