• 09-11-2022, 01:37:55
    #1
    Ftt token şu an 5 dolara kadar düştü, sanırım cz ile ftt token sahibi dalaşmış neyse.. Şimdi baktım ftt token sahibi cz ile anlaştığını ve sorun olmadığını yazmış ve ftt token toplamaya başlamış, tam olarak olaylar ne aşamada güncel bilgi ve ön görüsü olan var mı? ilgili tweetler:

    https://twitter.com/SBF_FTX/status/1590012124864348160
  • Kabul Edilen Cevap
    • LUNA olacağını sanmam. FTX büyük bir borsa geçen aylarda her hafta FTT yakıyorlardı. Likitide sorunu var diye CZ ile anlaşmaya vardılar. Fakat FTT nin 5 dolardan bi anda 25-30 dolara çıkması büyük bir yakım gerektiriyor ve bu tutarda FTX in elinde yok şuanlık
  • 09-11-2022, 01:39:08
    #2
    LUNA 2

    bu topa hiç girilmez, boşverin kafayı yersiniz
  • 09-11-2022, 01:41:46
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kurumsal PLUS
    LUNA olacağını sanmam. FTX büyük bir borsa geçen aylarda her hafta FTT yakıyorlardı. Likitide sorunu var diye CZ ile anlaşmaya vardılar. Fakat FTT nin 5 dolardan bi anda 25-30 dolara çıkması büyük bir yakım gerektiriyor ve bu tutarda FTX in elinde yok şuanlık
  • 09-11-2022, 01:53:18
    #4
    Eğer ftx borsası kapanırsa, lunadan daha beter olur ve tüm borsalardan silinir. Yok ftx borsası kapanmaz ise, söylediğiniz rakamlardan daha yukarılara çıkabilir. Boğa zamanı gelince
    Yatırım tavsiyesi değildir tabiki
  • 09-11-2022, 02:00:56
    #5
    Bir coinin bu kadar iniş çıkış manipüle gördüğü dönemde alınması çok riskli ya kazanırsın ya dibe batarsın