Ftt token şu an 5 dolara kadar düştü, sanırım cz ile ftt token sahibi dalaşmış neyse.. Şimdi baktım ftt token sahibi cz ile anlaştığını ve sorun olmadığını yazmış ve ftt token toplamaya başlamış, tam olarak olaylar ne aşamada güncel bilgi ve ön görüsü olan var mı? ilgili tweetler:
https://twitter.com/SBF_FTX/status/1590012124864348160