LUNA olacağını sanmam. FTX büyük bir borsa geçen aylarda her hafta FTT yakıyorlardı. Likitide sorunu var diye CZ ile anlaşmaya vardılar. Fakat FTT nin 5 dolardan bi anda 25-30 dolara çıkması büyük bir yakım gerektiriyor ve bu tutarda FTX in elinde yok şuanlık