Umitto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Edit: tukcell çalışanı arkadaşa sordum sorun olmaz başka firmaya olan borç bizde görünmez dedi faturasız(kontörlü) hatta geçsin taahhütsüz faturalılar avantajlı değilmiş. Hadi geçmiş olsun alırım bi R10+
hepinize hayırlı sabahlar