Türk e imkansız de sonra otur izle. Rica ederim 😇
Edit: tukcell çalışanı arkadaşa sordum sorun olmaz başka firmaya olan borç bizde görünmez dedi faturasız(kontörlü) hatta geçsin taahhütsüz faturalılar avantajlı değilmiş. Hadi geçmiş olsun alırım bi R10+
Borç seninle vodafone arasında geçeceğin operatoru ilgilendirmez ben geçtim aynı durumdayken 2 yıl önce sorun çıkmadı tavsiyem faturasız hatta geç ileriki dönemlerde asla böyle sorunlar yaşamazsın insanlık hali illaki oluyor maaş yatmıyor ani bir ödeme çıkıyor faturalı olsan böyle deli ediyolar insanı ama faturasızda sıfır sıkıntı paran varsa yüklüyosun yoksa olana kadar bekliyosun
Arkadaşın söylediği çok mantıklı. Borcunuz tüm operatörlerde gözükür ama kontörlü hatta geçebilirsiniz. Fakat başka cihaz taksidiniz varsa kalan taksitlerin tamamı bir sonraki faturanıza yansıtılır, artı cayma bedeli tabii.
Gecenin Bu Vaktinde vakit ayırıp yorum yazdığınız için çok teşekkür ederim inşallah bugün gidip direkt başka bir sağlayıcıya taşımak ilk işim inşallah

hepinize hayırlı sabahlar