Umitto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok tesekkurler hocam bunu yarın deneyeyim hiç aklıma gelmedi doğrusu geldi fakat borç varken geçmeme izin vereceklerini sanmıyordum çok sağolun yarın arayıp sorayım en iyisi
Türk e imkansız de sonra otur izle. Rica ederim 😇

Edit: tukcell çalışanı arkadaşa sordum sorun olmaz başka firmaya olan borç bizde görünmez dedi faturasız(kontörlü) hatta geçsin taahhütsüz faturalılar avantajlı değilmiş. Hadi geçmiş olsun alırım bi R10+