• 05-11-2022, 15:07:54
    #1
    Merhabalar.Baba soyadını kullanmak istemiyorum .Soyadım kaynar ancak ben çok değişik olmaması ve aynı olmaması acısından kaynarca veya başka bir şey de olabilir değiştirmek istiyorum.
    En kolay nasıl yapılır ve süreç nasıl olur ?
    E-devlet üzerinden oluyor dediler şu an araştırıyorum.Tam nasıl oluyor ?
    Değiştikten sonra - yönleri ve yapmamız gereken işlemler nelerdir ?
    E-devlet üzerinden başvuru yapanların cevabını merak ettim yada diğer yollarla.
    Tavsiyelerini dinlemek isterim tşkler.
  • 05-11-2022, 15:09:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    E devletten basvurursaniz red gelicektir ben isim soy isim için başvurdum red geldi yazım hatasi veya komik bir şey olmalıymis değişmesi için öyle kulakdan dolma bilgi ama bizzat kendim red yedim 😁

    Kaynar normal bir soy isim bence size de red gelir
  • 05-11-2022, 15:11:19
    #3
    Envicti ile Güvenle Barın
    Hiçbir artı veya eksi yönü yok diye biliyorum. Yalnızca kimlik doğrulama problemleri yaşayabilirsiniz. Onun için de isminizi değiştirdiğinize dair bir belge alırsanız, hiçbir sorun kalmaz.
    Şikayet dilekçesi oluşturmanız gerekiyor ve davalı tarafı nüfus müdürlüğü olarak seçmeniz gerekiyor.
  • 05-11-2022, 15:11:20
    #4
    yazım hatası, telafüzü zor, dalga gecilecek konular olduğunda e-devlet üzerinden başvuru yapabilyiorsunuz.
  • 05-11-2022, 15:11:20
    #5
    Mahkeme yoluyla yapabilirsiniz hocam. Kaynak daha iyi olmaz mı?
  • 05-11-2022, 15:14:38
    #6
    e devletten oluyor ama seninki olmaz. e devletten olması için ya çok alaycı bir soy isim örnek.Sibop. yada terör örgütünden aranan meşhur birinin soy ismi, yada soka ağzıyla ayıp manaya gelen toop gibi soy isimleri kolayca değiştiriliyor. sizin soy isminiz keyfi statüye girdiği için e devletten değişmez. şartları oluşturmuyorsun. mahkemeye başvursanda kolay kolay değiştiremezsin ( değiştiremezsin demiyorum ). 24 aralık 2022 e devlet üzerinden başvurmanın son günü.
  • 05-11-2022, 15:19:03
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devletten oluyor ama seninki olmaz. e devletten olması için ya çok alaycı bir soy isim örnek.Sibop. yada terör örgütünden aranan meşhur birinin soy ismi, yada soka ağzıyla ayıp manaya gelen toop gibi soy isimleri kolayca değiştiriliyor. sizin soy isminiz keyfi statüye girdiği için e devletten değişmez. şartları oluşturmuyorsun. mahkemeye başvursanda kolay kolay değiştiremezsin ( değiştiremezsin demiyorum ). 24 aralık 2022 e devlet üzerinden başvurmanın son günü.
    Baba soyadını kullanmak istemiyorum desek hakime ?
  • 05-11-2022, 15:21:34
    #8
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baba soyadını kullanmak istemiyorum desek hakime ?
    ikna etmen lazım hakimi sağlam gerekçelerle.yada çok iyi bir avukat tutman lazım.
  • 06-11-2022, 04:15:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kaynar soyadı gayet güzel bence hiç değişmeyin okunuşu çok basit