Merhabalar.Baba soyadını kullanmak istemiyorum .Soyadım kaynar ancak ben çok değişik olmaması ve aynı olmaması acısından kaynarca veya başka bir şey de olabilir değiştirmek istiyorum.
En kolay nasıl yapılır ve süreç nasıl olur ?
E-devlet üzerinden oluyor dediler şu an araştırıyorum.Tam nasıl oluyor ?
Değiştikten sonra - yönleri ve yapmamız gereken işlemler nelerdir ?
E-devlet üzerinden başvuru yapanların cevabını merak ettim yada diğer yollarla.
Tavsiyelerini dinlemek isterim tşkler.