E devletten basvurursaniz red gelicektir ben isim soy isim için başvurdum red geldi yazım hatasi veya komik bir şey olmalıymis değişmesi için öyle kulakdan dolma bilgi ama bizzat kendim red yedim 😁

Kaynar normal bir soy isim bence size de red gelir