• 05-11-2022, 07:28:53
    #1
    Merhaba açık arttırma konusunda 2 teklif geldi diyelim. X ve x+1₺
    X+1₺ teklif veren vazgeçtiğini söyledi bu yüzden - trade hakkımı kullanacağım
    Peki x teklif veren almak zorunda mı? Almazsa - trade hakkımız oluyor mu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      • Açık arttırmanın kaldığı üye satın alım yapmazsa bir önceki teklif veren üyenin satın alması zorunlu değildir. Yalnızca açık arttırmanın kaldığı üyenin satın almaması durumunda satıcı önceki teklif veren üyeye mesaj atarak almak isteyip istemediğini sorabilir. Açık arttırmanın kaldığı üye satın alım yaparsa, buna rağmen önceki teklif veren üyelere mesaj atıp onlara da satmaya çalışmak etik olmamakla birlikte yasaktır.
  • 05-11-2022, 07:30:15
    #2
    x Teklifini veren almak zorunda değil kendi insafına kalmış bir durum hocam.
    Zamanında böyleydi yeni bir değişiklik yapılmadıysa hala böyledir.
  • 05-11-2022, 07:30:55
    #3
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x Teklifini veren almak zorunda değil kendi insafına kalmış bir durum hocam.
    Zamanında böyleydi yeni bir değişiklik yapılmadıysa hala böyledir.
    Saçma değil mi x+1 gelmeseydi x e alacaktı
  • 05-11-2022, 07:31:43
    #4
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma değil mi x+1 gelmeseydi x e alacaktı
    Bilemiyorum hocam kuralları ben yazmadım olanlar bunlar.
  • 05-11-2022, 07:33:38
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    • Açık arttırmanın kaldığı üye satın alım yapmazsa bir önceki teklif veren üyenin satın alması zorunlu değildir. Yalnızca açık arttırmanın kaldığı üyenin satın almaması durumunda satıcı önceki teklif veren üyeye mesaj atarak almak isteyip istemediğini sorabilir. Açık arttırmanın kaldığı üye satın alım yaparsa, buna rağmen önceki teklif veren üyelere mesaj atıp onlara da satmaya çalışmak etik olmamakla birlikte yasaktır.