Merhaba açık arttırma konusunda 2 teklif geldi diyelim. X ve x+1₺
X+1₺ teklif veren vazgeçtiğini söyledi bu yüzden - trade hakkımı kullanacağım
Peki x teklif veren almak zorunda mı? Almazsa - trade hakkımız oluyor mu?
Açık arttırma hakkında sorum var
4
●152
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 05-11-2022, 07:30:55Saçma değil mi x+1 gelmeseydi x e alacaktıPFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 07:31:43Bilemiyorum hocam kuralları ben yazmadım olanlar bunlar.TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 07:33:38Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi. Açık arttırmanın kaldığı üye satın alım yapmazsa bir önceki teklif veren üyenin satın alması zorunlu değildir. Yalnızca açık arttırmanın kaldığı üyenin satın almaması durumunda satıcı önceki teklif veren üyeye mesaj atarak almak isteyip istemediğini sorabilir. Açık arttırmanın kaldığı üye satın alım yaparsa, buna rağmen önceki teklif veren üyelere mesaj atıp onlara da satmaya çalışmak etik olmamakla birlikte yasaktır.