PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x Teklifini veren almak zorunda değil kendi insafına kalmış bir durum hocam.
Zamanında böyleydi yeni bir değişiklik yapılmadıysa hala böyledir.
Saçma değil mi x+1 gelmeseydi x e alacaktı