Merhaba açık arttırma konusunda 2 teklif geldi diyelim. X ve x+1₺
X+1₺ teklif veren vazgeçtiğini söyledi bu yüzden - trade hakkımı kullanacağım
Peki x teklif veren almak zorunda mı? Almazsa - trade hakkımız oluyor mu?