Şikayet konumdaki saçmalık?
16
●998
- 05-11-2022, 00:00:11Hocam bende merak edip baktım lakin KANIT NİTELİĞİNDE ana avrat küfür ettiğine dair hiçbir kanıt yok , yanlızca afedersiniz ib.. yazıldığı gözüküyor . Tabi bunun cezası verse verilmeli ama söylediğinzi gibi ailenize küfür falan gözükmüyor , ayrıca @BilalBayar; hocanın anlattığı gibi aldığınız hizmette sadice siz satıcaksınız denmemiş yani ben şahsa küfür harici bir sorun görmüyorum . Bilal hoca taraf tutmaz yoğunluktan belki sorun olmuştur ama asla taraf tutucak bir insan değil ...
- 05-11-2022, 00:01:45İnanmış gibi yapıyorum bi konuda ücretli üyeliği olup d0landırıcılık yapan üye vardı - tradeleri de buluyordu gelin görün konu kilitlendi d0landırıcılık yapan üye ceza bile yemedi. Acaba neden yemediProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 00:02:09a**n oğlu demiştir sikayet konusu açaçağı söylediğimde geri sildi ss alamadım kendisi satısı bırskacağı söylemiştir eklediğim ss mevcutturbaserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 00:18:54Kişi küfür etti diyorsunuz ortada kanıt yok. Forum dışında mesajlaşmışsınız, mesajları sildi diyorsunuz. Biz tahmin mi edelim?Berat58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar ediyorum, ticari mağduriyetiniz yoksa şikayet konusu açmayın. Mahkemeler tüm vatandaşlar için açıktır, buyurun hakaret davası açın.
Kişinin profiline girmek yerine günlerdir bıkmadan rapor gönderiyorsunuz. Kişinin kısıtlaması aktif, forumda hiçbir etkinlikte bulunamaz.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D-olandırıcıları kolladığımızı ispatlamakla yükümlüsünüz, aksi durumda iftiranızdan dolayı uzaklaştırılacaksınız. Bekliyoruz.Omerfarukq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sözünüzü lütfen kanıtlar nitelikle ispatlar gönderin. Ücretli üyelikler bize bir şey katmaz, kullanıcı kendine alır üyeliği ve ticaretini genişletir. Bu forumda her gün kaç tane kurumsal-kurumsal plus banlanıyor haberiniz var mı? Olsa böyle konuşamazdınız.yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki özel mesajla olmuyor. Rapor ettiyseniz ya bakılmıştır uygun görülmemiştir ya da henüz işlem yapılmamıştır.serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-11-2022, 00:21:25Toplam 3 defa report ettim. Size özel mesaj attim report edin demediniz mi ? Kaldi ki kisinin profiline girdim baktim. Artik boyle mi oluyor banlamak yerine kisitlama mi yapılıyor. Bilmediğim için sordumBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 00:22:39ticari mağduriyetim var ve giderilmeden sikayet konusu kitlendiği için çözemiyoruzBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 00:22:40Banlanmak da kısıtlamak da hemen hemen aynıdır. Hatta kısıtta hiçbir işlem yapamaz üye, gezinemez dahi. Rapor edin dedim, siz de rapor ettiniz ve kısıtlama uygulandı. Üstüne defalarca rapor etmenize gerek yok.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şikayet sahiplerine kalsa karşı taraf süresiz banlansın, müebbet hapis cezası alsın. Biz de forum kurallarına göre hareket ediyoruz, biraz sakin. - 05-11-2022, 00:23:54Görüldüğü üzere hiçbir mesaja yanıt veremediniz. Hala ticari mağduriyet diyorsunuz.Berat58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci kez konu açtığınız için banlanmanız gerekiyor, yanınıza 2-3 şikayetçi daha alınca haklı olmuyorsunuz. Önceki konuda da belirtildiği gibi kişiden böyle bir taahhüt almamışsınız. Herhangi yanıtınız olmadığı için bu konuyu kapatıyorum.
Forum kurallarını okumadan hareket etmemenizi öneririm.
Aynı kişiden bir arkadaş daha şikayetçi, konu incelenecek dedi kaldı öyle