Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum sistemi o şekilde işlemiyor. Şikayet konusunda taraflar eşit tutulur, üyeliğe bakılmaz.
İnanmış gibi yapıyorum bi konuda ücretli üyeliği olup d0landırıcılık yapan üye vardı - tradeleri de buluyordu gelin görün konu kilitlendi d0landırıcılık yapan üye ceza bile yemedi. Acaba neden yemedi