English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplam 3 defa report ettim. Size özel mesaj attim report edin demediniz mi ? Kaldi ki kisinin profiline girdim baktim. Artik boyle mi oluyor banlamak yerine kisitlama mi yapılıyor. Bilmediğim için sordum
Banlanmak da kısıtlamak da hemen hemen aynıdır. Hatta kısıtta hiçbir işlem yapamaz üye, gezinemez dahi. Rapor edin dedim, siz de rapor ettiniz ve kısıtlama uygulandı. Üstüne defalarca rapor etmenize gerek yok.

Arkadaşlar şikayet sahiplerine kalsa karşı taraf süresiz banlansın, müebbet hapis cezası alsın. Biz de forum kurallarına göre hareket ediyoruz, biraz sakin.