• 04-11-2022, 21:48:10
    #1
    Merhaba
    2 ay kadar önce bir arkadaşım Batum giriş çıkış yaptı. Şimdi ailesi Arabistandan iphone 12 getirecekler, e devletten kayıtta bir problem cikarmi. Prosedürü anlatan net bir kaynak bulamadım ama tecrübe eden varsa paylaşırsa tesekkurler
  • 04-11-2022, 21:51:23
    #2
    Telefon gelince sorunsuz kaydedebilir.
  • 04-11-2022, 22:02:23
    #3
    mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    2 ay kadar önce bir arkadaşım Batum giriş çıkış yaptı. Şimdi ailesi Arabistandan iphone 12 getirecekler, e devletten kayıtta bir problem cikarmi. Prosedürü anlatan net bir kaynak bulamadım ama tecrübe eden varsa paylaşırsa tesekkurler
    Yurt dışına çıkış giriş yapan kişiler 1 yıl içerisinde YD telefonu e-devlet üzerinden kayıt ettirebilir. Hat o kişinin adına olmak zorundadır. 3 yıl boyunca yeni bir cihazı kayıt yaptıramaz (yurt dışına tekrar çıksa dahi) 3 yıl sonunda cihazdaki hat kısıtlaması kalkar ve isterse satabilir. Dolayısı ile arkadaşınız 2 ay kadar önce yurt dışına çıkış -giriş yaptığı için ailesinin getireceği telefonu kayıt ettirebilir
  • 04-11-2022, 22:33:04
    #4
    tursez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışına çıkış giriş yapan kişiler 1 yıl içerisinde YD telefonu e-devlet üzerinden kayıt ettirebilir. Hat o kişinin adına olmak zorundadır. 3 yıl boyunca yeni bir cihazı kayıt yaptıramaz (yurt dışına tekrar çıksa dahi) 3 yıl sonunda cihazdaki hat kısıtlaması kalkar ve isterse satabilir. Dolayısı ile arkadaşınız 2 ay kadar önce yurt dışına çıkış -giriş yaptığı için ailesinin getireceği telefonu kayıt ettirebilir
    Tesekkur ediyorum üstadım, hayırlı aksamlar