Merhaba
2 ay kadar önce bir arkadaşım Batum giriş çıkış yaptı. Şimdi ailesi Arabistandan iphone 12 getirecekler, e devletten kayıtta bir problem cikarmi. Prosedürü anlatan net bir kaynak bulamadım ama tecrübe eden varsa paylaşırsa tesekkurler