mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
2 ay kadar önce bir arkadaşım Batum giriş çıkış yaptı. Şimdi ailesi Arabistandan iphone 12 getirecekler, e devletten kayıtta bir problem cikarmi. Prosedürü anlatan net bir kaynak bulamadım ama tecrübe eden varsa paylaşırsa tesekkurler
Yurt dışına çıkış giriş yapan kişiler 1 yıl içerisinde YD telefonu e-devlet üzerinden kayıt ettirebilir. Hat o kişinin adına olmak zorundadır. 3 yıl boyunca yeni bir cihazı kayıt yaptıramaz (yurt dışına tekrar çıksa dahi) 3 yıl sonunda cihazdaki hat kısıtlaması kalkar ve isterse satabilir. Dolayısı ile arkadaşınız 2 ay kadar önce yurt dışına çıkış -giriş yaptığı için ailesinin getireceği telefonu kayıt ettirebilir