• 01-11-2022, 22:23:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot kullanmayan bir ben kaldım r10 da herhalde
    Birde ben heralde 🙄
  • 02-11-2022, 02:09:12
    #11
    Sureler uzadi evet , ben görüşme yaptim yurtdışından aradilar. Bota ayar çekiyorlarmis her hesap acilmayacakmis. Şuan incelemeler manuel olarak yapılıyormuş. Bot güncellemesi bitince itirazlar hizlanacakmis. Şuan itiraz formu kapanmıyor, devamli itiraz atiliyor
  • 02-11-2022, 10:12:30
    #12
    Kurumsal PLUS
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sureler uzadi evet , ben görüşme yaptim yurtdışından aradilar. Bota ayar çekiyorlarmis her hesap acilmayacakmis. Şuan incelemeler manuel olarak yapılıyormuş. Bot güncellemesi bitince itirazlar hizlanacakmis. Şuan itiraz formu kapanmıyor, devamli itiraz atiliyor
    Koskoca google yapacağı update leri önceden hazırlayıp 5 dakikada bota entegre edememişmi, gidipte aktif çalışan botu niye güncellemeye almışlar anlamadım ben
  • 04-11-2022, 18:29:15
    #13
    Kurumsal PLUS
    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam 10 gün önce 3-6 Saat arasında dönüş oluyordu şuanda 1 gün sürüyor neredeyse bende bu şekilde
    litalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durum 200tane hesabımız boşa düştü yavaş yavaş geri kısalıcak gibi
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sureler uzadi evet , ben görüşme yaptim yurtdışından aradilar. Bota ayar çekiyorlarmis her hesap acilmayacakmis. Şuan incelemeler manuel olarak yapılıyormuş. Bot güncellemesi bitince itirazlar hizlanacakmis. Şuan itiraz formu kapanmıyor, devamli itiraz atiliyor
    Arkadaşlar sizde dönüş süreleri ne alemde
  • 04-11-2022, 18:54:11
    #14
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sizde dönüş süreleri ne alemde
    2 gün önce attıklarım vardı itiraz yarısına cevap gelmiş yarısı beklemede.
  • 04-11-2022, 18:55:27
    #15
    Kurumsal PLUS
    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce attıklarım vardı itiraz yarısına cevap gelmiş yarısı beklemede.
    3 gündür bekleyen de var bizim arada bazıları geliyor 2 günde ama uzun genel olarak
  • 04-11-2022, 19:48:17
    #16
    Bizde de durum aynı çok geç cevap geliyor ve hepsi olumsuz. Sizinkiler de böyle mi ?
  • 04-11-2022, 19:55:58
    #17
    Kurumsal PLUS
    BulentD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde de durum aynı çok geç cevap geliyor ve hepsi olumsuz. Sizinkiler de böyle mi ?
    Onay problemi yok da cevap gelse bi
  • 04-11-2022, 21:26:02
    #18
    Cevaplar 3 4 gune kadar çıktı şuan.