buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sureler uzadi evet , ben görüşme yaptim yurtdışından aradilar. Bota ayar çekiyorlarmis her hesap acilmayacakmis. Şuan incelemeler manuel olarak yapılıyormuş. Bot güncellemesi bitince itirazlar hizlanacakmis. Şuan itiraz formu kapanmıyor, devamli itiraz atiliyor
Koskoca google yapacağı update leri önceden hazırlayıp 5 dakikada bota entegre edememişmi, gidipte aktif çalışan botu niye güncellemeye almışlar anlamadım ben