Evet hocam 10 gün önce 3-6 Saat arasında dönüş oluyordu şuanda 1 gün sürüyor neredeyse bende bu şekilde
aynı durum 200tane hesabımız boşa düştü yavaş yavaş geri kısalıcak gibi
Sureler uzadi evet , ben görüşme yaptim yurtdışından aradilar. Bota ayar çekiyorlarmis her hesap acilmayacakmis. Şuan incelemeler manuel olarak yapılıyormuş. Bot güncellemesi bitince itirazlar hizlanacakmis. Şuan itiraz formu kapanmıyor, devamli itiraz atiliyor
Arkadaşlar sizde dönüş süreleri ne alemde