Sureler uzadi evet , ben görüşme yaptim yurtdışından aradilar. Bota ayar çekiyorlarmis her hesap acilmayacakmis. Şuan incelemeler manuel olarak yapılıyormuş. Bot güncellemesi bitince itirazlar hizlanacakmis. Şuan itiraz formu kapanmıyor, devamli itiraz atiliyor