• 30-10-2022, 23:42:01
    #1
    Slm arkadaşlar bağkurlu olmadan önce 7 yıldır rapor üzerinde aldığım ilaçlarım vardı ama şimdi bağkurlu oldum ilaç alamıyorum nasıl yapabilirim tekrar rapor yazabilir miyim bu konuda bilgisi olan var mı tşkler
  • 30-10-2022, 23:45:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nasıl yani hocam?
    Raporlu ilaç mı ? alamıyorsun
  • 30-10-2022, 23:47:30
    #3
    Evet hocam bağkurlu oldum diye
  • 30-10-2022, 23:48:00
    #4
    Raporum iptal oldu
  • 30-10-2022, 23:59:35
    #5
    Rapor çıkarın yeniden
  • 31-10-2022, 00:10:17
    #6
    Doktora giderek tekrar rapor yszdiriniz
  • 31-10-2022, 08:50:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam doktora sorun hocam o bilir
  • 31-10-2022, 09:03:49
    #8
    Rapor olmayınca ilaç alamamanız normal ..Sürekli kullandığınız bir ilaç varsa ilgili doktora gidip raporumun süresi bitti yeniletmek istiyorum dediğinizde zaten yapılıyor işlem..Kontrollü hastayım örneğin 3 ayda bir cuma günü randevu vs almadan gider tahlillerimi yaptırırım bu arada ilaçlarıda yazar doktor rapor bitti yada süresi yakınsa söyleyince yeniliyorlar..
  • 31-10-2022, 10:12:17
    #9
    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim