Bağkurlu oldum ilaç alamıyorum
8
●378
- 30-10-2022, 23:42:01Slm arkadaşlar bağkurlu olmadan önce 7 yıldır rapor üzerinde aldığım ilaçlarım vardı ama şimdi bağkurlu oldum ilaç alamıyorum nasıl yapabilirim tekrar rapor yazabilir miyim bu konuda bilgisi olan var mı tşkler
- 31-10-2022, 09:03:49Rapor olmayınca ilaç alamamanız normal ..Sürekli kullandığınız bir ilaç varsa ilgili doktora gidip raporumun süresi bitti yeniletmek istiyorum dediğinizde zaten yapılıyor işlem..Kontrollü hastayım örneğin 3 ayda bir cuma günü randevu vs almadan gider tahlillerimi yaptırırım bu arada ilaçlarıda yazar doktor rapor bitti yada süresi yakınsa söyleyince yeniliyorlar..