Slm arkadaşlar bağkurlu olmadan önce 7 yıldır rapor üzerinde aldığım ilaçlarım vardı ama şimdi bağkurlu oldum ilaç alamıyorum nasıl yapabilirim tekrar rapor yazabilir miyim bu konuda bilgisi olan var mı tşkler